Кіровоградці стоять у чергах, щоб отримати знижку за воду

image

Кілька днів поспіль біля абонентського відділу ОКПВ «Дніпро-Кіровоград», що на Ковалівці, з самого ранку збираються великі черги платників, які хочуть оплатити послуги з водопостачання за минулий місяць. Жителі міста скаржаться на повільний процес надання послуг працівниками абонентського відділу та обурюються у соцмережі Фейсбук.  

«Любі друзі! Ось таку картину споглядав біля водоканалу в 6.54 ранку. Не зміг стриматися і сфотографував. Мені просто цікаво,  о котрій годині там починають збиратися люди? Або вони взагалі додому не ходять? Або це мітинг з приводу “свята води” і на фото бажаючі привітати “рідний водоканал” ? Чому нікому з наших депутатів-градоначальників-управлінців немає діла до них? Наруга над людьми, прояв крайньої неповаги до своїх клієнтів, вони ж сфера послуг!» – пише кіровоградець Артем Попов.

DOZOR звернувся за офіційним коментарем до комерційного директора ОКПВ «Дніпро-Кіровоград» Олександра Головченка, аби дізнатися про причини таких черг. Головченко пояснює, що черги створюють відповідальні платники та пенсіонери.

«Користувачі послуг можуть оплатити їх в робочому порядку у касах та банках. Каса працює з 8:00, тому проблем з цим немає. Черги виникли необґрунтовано через те, що абоненти бажають отримати знижки на оплату через вимушене відключення води, яке сталося у липні. Є постанова Кабміну №151, яка передбачає, що ми маємо зробити розрахунки щодо надання знижок користувачам послуг водопостачання. Ми маємо робити розрахунки за дні, коли не було води у місті, і коли містяни отримували воду неналежної якості. Окреме питання виникає по користувачам, які не мають лічильників на воду, таких у місті 6 тисяч, ми також для них проводимо розрахунки. Я не бачу необхідності стояти в черзі за знижками, оскільки працівники абонвідділу їм роз’яснюють, що точний перерахунок ще не виконаний. Ми не хочемо помилятися. Сьогодні (3 серпня-ред) до кінця дня ми прорахуємо знижку для усіх користувачів, а вже завтра (4 серпня-ред) жителі міста можуть приходити та оплачувати квитанцію за воду та отримати знижку», – повідомив у коментарі сайту DOZOR Олександр Головченко.

«У будь-якому разі проблему вирішити можна. Користувачі послуг можуть оплатити квитанції за липень у повному об’ємі згідно з тарифами, а за серпень отримати цю знижку. Крім цього, у нас діє електронна черга, людям видають талони. Якщо в черзі ви 80-й, то можете не стояти в черзі, а зайнятися своїми справами. Навіть якщо ви пропустите свою чергу, то адміністратор поставить вас у позачерговому порядку», – додав комерційний директор водоканалу.

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s